Het vinden van de juiste strategie is een uitgebreid proces, dat begint bij de essentie van je bedrijf.

Ieder bedrijf weet wát het doet, de meesten weten ook hoe ze doen wat ze doen, maar weet je ook waarom je doet wat je doet? Wat is de essentie van je bedrijf? De HEMA verkoopt alledaagse producten. Maar waarom?Een gemakkelijker en leuker bestaan moet bereikbaar zijn voor alle bevolkingsgroepen.

De Nederlandse Spoorwegen? Waarom bestaan zij? Hopelijk is hun antwoord niet: om mensen per trein te vervoeren. Beter zou zijn: om mensen snel van A naar B te brengen. Het spoor is maar een middel. Stel dat in een verre toekomst het spoor verdwijnt, dan hoeft de NS nog niet te verdwijnen. Ze vinden wel weer een andere manier om mensen snel van A naar B te brengen.

Het spoor is maar een middel. Stel dat in een verre toekomst het spoor verdwijnt, dan hoeft de NS nog niet te verdwijnen.

Wat is de ‘why’ van Rockwise BV

Het vinden van de juiste strategie is een uitgebreid proces, dat begint bij de essentie van je bedrijf. Waar sta je voor en waarom doe je wat je doet? Wij gaan samen met onze brand consultant Maikel bij onszelf te rade. Wat is de ‘why’ van Rockwise BV ? Onze dagelijkse werkzaamheden? Website ontwikkeling, Google ads beheer en SEO werkzaamheden? Vandaag de dag ons middel, maar wat nou als Google morgen niet meer bestaat?

Begin januari zijn we bij Rockwise met dit proces van start gegaan. In de komende weken gaan we over tot de implementatie van de nieuwe merkstrategie, die we graag delen.

Een spannende en leerzame tijd. Er komt veel moois aan! Bekijk waarom wij doen wat we doen via onze Rockwise Purpose statement PDF.

Wij denken graag mee!

Op zoek naar een sparringpartner bij het vinden van de essentie van jouw onderneming? En hoe deze om te zetten in de juiste strategie? Wij maken graag kennis. Schroom niet om contact op te nemen.

Blijf op de hoogte

hello@rockwise.nl