Tip: Een nieuwe website, eindelijk!

Een nieuwe website, eindelijk!

Gepubliceerd op: 8 oktober 2014 2 min lezen Adis Nazareet

Een goede website vormt de basis voor online succes. Tenminste, als het doel van de website is om leads & sales te genereren! Websites kunnen echter ook met een heel ander doel ingezet worden. De website kan bijvoorbeeld dienen als verlengstuk van het visitekaartje of puur ter informatie gebruikt worden. Wil een bedrijf meer leads & sales genereren via de website, dan is het medium uiteraard het eerste dat we onder de loep nemen alvorens we beginnen met het inzetten van online marketing kanalen. Omdat onze website niet het doel had om leads & sales te genereren hebben we de bouw van een nieuwe website te lang links laten liggen. Waarom we uiteindelijk wel gekozen hebben voor vernieuwing vertellen we in deze blog.

Team Adis

Zoals u wellicht bekend is, zijn we per 1 juli 2014 een andere koers ingeslagen. Na een samenwerking die heeft gezorgd voor wederzijdse enthousiasme zijn we gezamenlijk onder de naam Team AdisNazareet.nl verder gegaan. Al gauw merkten we dat deze naam menig tong brak. Op advies van onze Canadese partner Evan Carmichael hebben we er voor gekozen om de naam te versimpelen naar Team Adis.

Nieuw logo

Bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo. Dankzij de hulp en adviezen van onze Facebook vrienden hebben we nu een prachtig logo waar we enorm trots op zijn! Om de veranderingen kracht bij te zetten en om het hele pakket compleet te maken hebben we besloten onszelf te belonen met een nieuwe website. Ondanks dat het niet onze business is vinden we dat we een prima website hebben gelanceerd en we moeten toegeven, we zijn er trots op!

De nieuwe website

Overzichtelijk

We hebben geprobeerd om de nieuwe website overzichtelijker te maken en hiermee te voorkomen dat onze bezoekers gaan verdwalen. Vergelijk het met een echte winkel. Bij een kledingwinkel moet het in één oogopslag duidelijk zijn wat de winkel verkoopt, of de winkel bij je past en waar de broeken hangen die jouw smaak hebben. Een belangrijke kanttekening is het feit dat online bezoekers een stuk ongeduldiger zijn dan echte bezoekers in een echter winkel.

Storyline

We komen vaak in contact met mensen die vanwege alle online ontwikkelingen door de bomen het bos niet meer zien. We hopen deze bezoekers op onze nieuwe website gerust te stellen met de mooie beelden die er te zien zijn. We willen deze mensen vervolgens bij de hand nemen en ze meenemen in een wereld die stiekem heel spannend en leuk is.. de online wereld!

Modern

De nieuwe website heeft een moderne uitstraling en beschikt over veel innovatieve functies. Als het gaat om online marketing, dan zitten we boven op de trends en ontwikkelingen. We vinden daarom ook belangrijk dat onze website een moderne uitstraling heeft.

Identiteit

We proberen met de nieuwe website dichtbij onszelf te blijven en persoonlijk over te komen. De afbeeldingen van onszelf en onze grote vriend Tores moeten hier aan bijdragen.

We zijn trots op onze nieuwe website, maar staan altijd open voor feedback en aanbevelingen! Schroom daarom niet als je een op of aanmerking hebt en laat het ons even weten door een reactie achter te laten op onze Facebook pagina of het contactformulier.