Tip: Website analyse gericht op het verhogen van klantenvertrouwen

Website analyse gericht op het verhogen van klantenvertrouwen

Gepubliceerd op: 6 februari 2014 0 min lezen Adis Nazareet

In een voorgaande video heb ik 3 tips behandeld om een hoger aantal (potentiële) klanten te behalen uit de huidige website bezoekers aantallen. Vandaag ligt de focus op het verhogen van klantenvertrouwen op je website.

Een goed voorbeeld van een rijschool die investeert in het winnen van vertrouwen bij klanten is RSA (rijschool Amsterdam). Deze rijschool heeft duidelijk goed nagedacht over hoe het vertrouwen te winnen bij potentiele klanten door transparant te zijn en de website persoonlijker te maken.

Op de website is duidelijk te zien waar de rijschool voor staat, wat de mogelijkheden zijn voor de bezoekers en ook de USP’s worden duidelijk naar voren gebracht. De rijschool probeert transparant te zijn door de tarieven duidelijk te tonen. Hiernaast wordt de website erg persoonlijk gemaakt door onder andere de instructeurs voor te stellen en de recente geslaagden te feliciteren.

De combinatie van deze goede bereikbaarheid van medewerkers, het persoonlijk maken van de website en de transparantie, zal ongetwijfeld zorgen voor meer klantenvertrouwen.

Heb je na het zien van de video vragen over website conversie of klantvertrouwen? Neem dan even contact op.